Pages

10 dec. 2011

Morgonträning



12 timmars sömn senare, så var jag ute i jogginspåret innan frukost. GPS- klockan ville inte alls vara med idag, så idag släppte jag allt vad mellantider och distans heter och fokuserade på att njuta av min morgon och att jag skulle få ihop 45 minuter innan jag fick återvända hem. 

Jag mötte inte en enda på hela rundan, ibland är det faktiskt ganska skönt. Benen var lite trötta efter gårdagens mördarpass på cykeln men såpass lätta ben att jag klarade alla terrängens backar, en del fartökningar och motvinden som inte ville ge med sig. 

Efter en timmas motion innan frukost är jag nöjd med dagens träning och kroppens känns riktigt skön. 

Morgonen är klar den bästa och finaste stunden att träna på!

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det riktigt skönt med morgon träning, jag brukar dock starta dagarna med en rask morgon prom med jycken sedan frulle och efter en timme jogg lr gymm. Men helt klart bäst att träna på morgon kvisten! =)

    SvaraRadera
  2. Vad grym du är som morgontränar!

    Du får önska dig löparkläder i julkapp eller kanske kika på det under mellandagsresan. Då brukar man kunna hitta massor av fint till bra priser. =)

    SvaraRadera
  3. Morgonträning är underbart. Dock blir de enda tillfällena till morgonträning på helger eller då jag får för mig att cykla till jobbet.

    SvaraRadera