Pages

19 dec. 2011

It´s all about training

Dagens motion:

Promenad 75 min
120 situps, 90 armhävningar och 3*40 sek plankan
30 min cykelpass (fokus på puls) - som en liten julklapp till mig själv idag.

Det känns så skönt att kicka igång en ny vecka med träning - man hinner inte riktigt bli sådär trött och slö som man lätt blir första dagen på ny vecka. Jag valde att använda dagens julklapp till ett pulspass på cykeln idag - för att låta tankarna skingra sig. Det slutade med svett, darriga muskler och blodsmak i munnen, fokus fokus fokus.

Jag älskar att känna att jag lever!

2 kommentarer:

  1. Du är så bra som håller igång och tränar på! Heja heja!

    Nu har jag äntligen fått tummen ur och fotat i klädkammaren. Vilken mail ska jag skicka bilderna till?
    Förresten så fungerar inte min mobil just nu. Mitt sim-kort är avstängt av Telia i väntan på att mitt nya ska komma på onsdag eller torsdag. Jättekul verkligen. =(
    Ville bara att du skulle veta ifall du skickar sms och inte får något svar. =)

    SvaraRadera
  2. Goooo girlie!!! Grymt pass du fått ihop!

    SvaraRadera