Pages

20 dec. 2011

Aj aj aj

Status: Enorm träningsvärk 

Det känns alltid lika bra och peppande att vara riktigt öm av träningsvärk efter ett tufft träningspass dagen innan, dock kan smärtan också vara kanske... lite för mycket. Eftersom min träningsvärk sitter mestadels i bröst och magmuskler (sidomagmuskler - som vi ack inte får glömma) har varit ruskigt jobbigt bara vid min 60 minuters promenad i snöblask. Revbenen ömmar något överjävlig och är helt förundrad hur muskler kan göra så ont ;)


Situps - rena döden?


Hjälp. Jag lever. That´s all!

Imorgon kör vi hårt igen!

2 kommentarer:

  1. Träningsvärk är bra värk! =)

    Sv: Jo det går bra med min träning, gör min 3styrkepass/vecka och joggar 3-4ggr/vecka! =)

    SvaraRadera
  2. Som kommentaren ovan säger, ttärningsvärk är bra värk! På det idag igen bara gumman! Heja oss!

    SvaraRadera