Pages

10 nov. 2011

Made for running

Vaknade upp från en orolig natt med alldeles för få timmar. Huvudvärk och mosigt allmäntillstånd fick mig att börja tvivla på en långpromenad innan frukost men det gäller inte att känna efter utan bara göra.

Det är skönt att börja dagen med en promenad, trots att jag inte alls kände mig på topp. Jag vek in i skogen och vilade öronen (och huvudet) från trafik, i 50 min.

Efter en lugn och mysig dag begav jag mig ut med hunden i löparspåret i mörkret, innan middagen. Benen var superpigga, humöret på topp och en laddad hund tog vi oss runt på 05:00-tempo, och betade av 7 km som lekande lätt. Jag kände mig outtröttlig, jag hade superkul i spåret och njöt av varje steg.

Äntligen har jag kommit dit jag vill!

3 kommentarer:

  1. Härligt!
    Jag hade också med hunden på löpningen i kväll. Känns mycket tryggare nu när det är mörkt.

    SvaraRadera
  2. Åh vilket härligt och peppande inlägg! Snygg design har du skaffat dig också :)

    SvaraRadera
  3. Jag skriver ett überlångt mail till dig just nu, jag ska skriva klart det imorgon för nu är jag alldeles för trött i huvudet för att tänka klart. Du ska få veta hur det ligger till, det är inte det lättaste att förklara. TACK för ditt stöd fina du <3

    SvaraRadera