Pages

14 nov. 2011

I sakta mak

Efter en usel natt med få timmar, och med lätt huvudvärk (och känning i halsen) så kom jag ut på en skön morgonpromenad innan frukost. Det är en skön rutin, om man orkar ta sig ut innan hungern kickar igång allt för mycket.

Jag har jobbat hemifrån idag. Bokat in jobb på firman, sökt lite olika extra jobb och bokföring. För att koppla av och belöna mig själv för en bra och effektiv förmiddag så gav jag mig ut på en löptur. I sakta mak. Benen kändes tunga, snoret ville inte sluta rinna och någon konstig magvärk tog jag mig runt min 5 kilomter runda. Jag höll snitthastigheten 6 min/km,  idag fick det räcka så, och hoppas på bättre form nästa träningspass. 

Ibland måste man lyssna på kroppen, men jag är glad att jag tog mig ut på en pulsrunda.

3 kommentarer:

  1. Riktigt bra jobbat vännen! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet, de är så otroligt fina allihopa! Jag ville ta hem en hund och de som ägde sheltret tyckte att jag skulle göra det men jag ska ju börja plugga plus att jag precis har börjat skriva för Magasinet Tjejliv så jag har varken pengar eller tid för en hund just nu =/ Men jag kommer åka tillbaka och hälsa på och förhoppningsvis så kan jag ta hem "min" älskling till Sverige när jag pluggat klart :)

    SvaraRadera