Pages

28 nov. 2011

Hur gick det då?

Förra veckan var det jag som utmanade och den såg ut såhär:

Vecka 47
  • 3 mil som ska avverkas genom att springa/promenera/cykla
  • Mjukt bröd utesluts. Helt.
  • Träna minst 3 pulshöjande pass. T.ex. Löpning, spinning, dans eller intervaller.
  • Skriv ner 1 bra/ fin sak om dig själv varje kväll.
Och hur gick det då för mig?
  
Det gick galant - det som jag insåg med min utmaning är att jag är riktigt dålig på att berömma mig själv och se bra saker. Det är verkligen något jag behöver jobba på. Konstigt att det ska vara så svårt? 

Träningen gick fint med avklarat 3 pulshöjande träningspass som verkligen gav mig det jag behövde, samt en hel del promenader.  Jag satsade även på att byta ut bröd mot protein som jag tror kroppen tackade mig lite för även om suget efter mjukt bröd var stort i början. Jag märker att rutiner tar ett tag för kroppen att göra om men det är just detta som är roligt med veckoutmaningar - att se hur man reagerar på förändring!

Denna veckan vilar jag ifrån utmaning och fokuserar på ridningen och mitt välmående!

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat av dig med utmaningen!

    SvaraRadera
  2. Du är grym!

    Underbart när man klarar sina mål! =)

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är! :)

    Sv: Ja vi har äntligen fått snö! Den första snön kom i söndags och den ligger fortfarande kvar :D

    Jäklar vad jobbigt =/ Finns det någon annan mail man kan nå dig på?

    SvaraRadera
  4. Intressant. Har nog några utmaningar jag också att ta tag i. Bara svårt när kroppen mår skit hela tiden.

    SvaraRadera